We geven onze MVO-inspanningen vorm rond de thema’s People, Planet en Profit. Dat doen we bij voorkeur ingebed in onze dagelijkse operatie. Zo zorgen we er namelijk voor dat initiatieven die eerst nog bijzonder zijn, later de standaard worden. Van duurzaam bouwen en kennisdeling tot en met medewerkerstevredenheid en milieumanagement: elk jaar leggen we de lat weer hoger.

Wilt u meer weten over onze interne inspanningen op MVO-gebied? Bekijk dan ons MVO-jaarverslag.

MVO-jaarverslag downloaden > mvo_jaarverslag_2017

Samen
De insteek bij onze externe projecten is vooral: anderen laten doen waar ze goed in zijn. Daarom zijn we vaak betrokken bij de start van initiatieven die een wezenlijk verschil kunnen maken. Zo waren we founding father van het evenement Winterland, hoofdsponsor van de Maasdijk Marathon en hoofdsponsor van Stichting Oss Cultureel.

Maar het mooiste voorbeeld is misschien wel onze betrokkenheid bij TOP Oss. Als maatschappelijk hoofdsponsor bieden we samen met de club bij elke thuiswedstrijd het podium aan een goed doel. Op die manier helpen we anderen om zorg te dragen voor de maatschappij.

Lokaal
Overigens geven we bij de invulling van onze maatschappelijke betrokkenheid voorrang aan lokale initiatieven. Zo dragen we iets bij aan de leefomgeving van de mensen met wie en voor wie we meestal werken.