Neem mutatie-onderhoud. Een huurwoning die vrijkomt, moet snel gebruiksklaar zijn voor de volgende bewoner. Hetzelfde geldt voor een ondernemer die zijn gehuurde bedrijfsruimte verlaat. Het liefst zijn we al bij het opzeggesprek aanwezig, zodat we direct een inventarisatie van de situatie kunnen maken, plus een inschatting van de gewenste werkzaamheden.

Reparatie-onderhoud vraagt om nog meer flexibiliteit. Meldt een bewoner een afgewaaide dakpan? Een kapotte achterdeur? Een ander defect dat snelle actie vereist? Binnen 24 uur na de melding hebben we de bewoner of gebruiker gebeld voor een afspraak. We stellen daarbij SMART-vragen: iedereen kan ze beantwoorden en ze geven ons waardevolle informatie over bijvoorbeeld benodigde materialen en onderdelen.

De klant van de klant is ook ónze klant

De klant van de klant is ook ónze klant. De huurder of gebruiker van een woning of bedrijfspand is dan ook degene op wie we ons focussen. Is deze immers tevreden met de kwaliteit die we leveren, dan bent u als opdrachtgever dat ook.

Naast onderhoud en beheer verrichten we uiteraard ook incidentele werkzaamheden. Van het herinrichten van een bedrijfspand tot eenmalige aan- of verbouwprojecten: we behandelen ze met evenveel zorg als al het andere wat we doen.